Spørsmål & Svar
Hvis du har spørsmål så er du velkommen til å ta kontakt.
Telefonen besvares alle dager mellom 07.00-21.00
E-post besvares som regel mellom 07.00-23.00
Hvis stor pågang så blir du kontaktet så fort det er ledig.
(Hvis du ikke mottar svar på e-post så sjekke søppelpost eller ta kontakt på telefon).
E-post: post@gsor.no
Telefon: 45 48 25 13
Her er kanskje et svar ditt spørsmål:
Nettbutikk:
I nettbutikken så finner du våre mest populære produkter som vi vet funker! Har også tilgang på et bredt spekter av andre gode kvalitetsprodukter som ikke ligger i nettbutikken, så hvis du ikke finner det du ser etter så ta kontakt da vi kan tilby gode løsninger også utenom nettbutikken. Nettbutikken vil til tider oppdateres med både nyheter og andre gode kvalitetsprodukter.
Profilering:
Tilbyr også profilering av Klær & Reklameartikler.
Vektorisert fil med ønsket profileringslogo sendes til: post@gsor.no og når det er klart blir du kontaktet med et tilbud.
Levering:
Varen sendes som regel innen 48timer og har normalt 3-14 virkedager leveringstid. Kunder kan også hente varen her på lager og vil da bli kontaktet når det er klart for henting. Ønsker du å hente varen etter arbeidstid så ta kontakt.
Sendes pakken til et postkontor så har du 7dager frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens og PostNord sine regler.
I tillegg, vil du bli fakturert for alle fraktkostnadene.
Bestillingsvarer:
Sendes fra leverandør og ut til kunde via vårt lager eller direkte ut til kunde. Normal leveringstid 3-14 dager.
Betaling:
All betaling skjer trygt gjennom vår betalingspartner Klarna Check Out, Kort eller forskuddsbetaling for privatkunder.
Bedriftskunder kan velge å betale med Klarna Check out, Kort, Forskudd eller få faktura direkte tilsendt fra oss. Kredittsjekk vil forekomme.
Faktura:
Ved spørsmål angående faktura? Send e-post til: post@gsor.no eller ta kontakt på telefon 45 48 25 13
Retur:
Ved retur av varer så ta kontakt på post@gsor.no eller ta kontakt på telefon 45 48 25 13
Reklamasjon:
Hvis det oppstår forsinkelser, defekter, produksjonsfeil eller uønsket hendelse så er det viktig at du som kunde tar kontakt så fort som mulig slik at vi kan prøve å løse dette på en god måte. Mottar du en defekt vare eller du mener det er grunnlag for å reklamere på et produkt så send oss en mail på: post@gsor.no med forklaring og bilder eller ta kontakt pr telefon. Vi vil da se på nærmere på dette sammen med leverandør for å få løst dette på best mulig måte.